Yükleniyor...

(0216)390 45 95
(0552) 999 5 999

Pilates

images

Pilates

Pilates, bedeni dengede tutan ve omurgayı destekleyici temel kaslar üzerinden çalışılan bir egzersizdir.
Pilates’de egzersizlerin çok kez tekrarı yerine daha az sayıda fakat konrol ve düzen içinde tekrar etmesi önemlidir.

Önemli kuralları şunlardır;

Konsantrasyon : Pilates yaparken hareketlere yoğunlaşmak,bedenin uyum içinde nasıl çalıştığına ve hangi kasların kullanılıp, hangilerinin kullanılmadığına dikkat etmek gerekir.
Akıcı hareket : Hareketler acele edilmeden, her noktadan tek tek geçerek ama aynı zamanda hiç duraksamayarak yapılmalıdır.
Kesinlik : Hareketler belirsizce değil, hakkı verilerek tam yapılmalıdır. Hareket sekansları birbirleri içinde ve birbirleri arasında koordine olmalıdır.
Nefes : Nefes alıp verme, panik olmadan sırtın arkasına ve altına derin nefes alıp bütün nefesi tamamıyla dışarı üflemek yoluyla olmalıdır. Böylece, nefes tamamen boşaltılıp, kan temizlenmiş olur.
Kontrol : Pilates metodunda kontrol çok önemlidir. Kontrol için bedenin iyi dinlenmesi ve hareketlerin gösterildiği şekilde uygulanması, olası sakatlıkların önlenmesi gerekir.
Merkezleme : Pilates Metodu’nda ,doğru hareket sanatlarında olduğu gibi merkez, göbek, bel ve kalça çevresidir. İç organları ve omurgayı yerinde tutan kas sistemlerini içerir. Merkezleme, üst bedenin stabilitesini ve esnemeyi, uzamayı sağlar.

Ücretsiz Servis

Pendik Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezimize ait ulaşımınızı kolaylaştırmak amacıyla ve fiziki engelli hastalarımıza hizmet etmesi için servis seçeneklerimiz bulunmaktadır. Güzergahı ve servis ile alakalı konular hakkında detaylı bilgi almak için lütfen bizi arayınız.

Online Randevu Formu

image